Egy webáruház esetében a vásárlók szerzésének fontos eszköze a keresőoptimalizálás. A keresőben elől megjelenő weblapokhoz több látogató, több vásárló jut el, míg a hátrébb található weboldalak esetében sokkal kevesebb potenciális ügyféllel, vásárlóval lehet számolni.
Együttműködő SEO partnerünkkel indított új, ingyenes szolgáltatásunk segítségével megtudhatja, webáruháza mennyire van optimalizálva.
Induló webáruházak esetén a hangsúly a versenytársak elemzésén van, mivel a webáruház eredményességét leginkább az határozza meg, hogy milyen konkurens webáruházak vannak még jelen az adott piacon.
A versenytárs elemzés alap szinten tartalmazza:
- Versenytársak meghatározását
- Google helyezések vizsgálatát
- Konkurensek webáruházak méreteinek elemzését
- A konkurensek bejövő linkjeinek számát
- Social jelenlét tanulmányozását (Facebook)
- A brand online jelenlétét
- Website sebességeket
Már működő webáruházak esetén három fontos tényező elemzésére kerül sor alap szinten – mindezt a versenytársakhoz viszonyítva:
- Google pozíciók a fontos kulcsszavakra
- Linkprofil elemzése
- Weboldal tartalmainak felmérése
A fentiek segítségével megtudható, jelenleg milyen pozíciókban jelenik meg a webáruház a találati listában. A linkek száma és minősége fontos tényező a Google rangsoroláskor, ezért jó, ha tudjuk, hogyan állunk e tekintetben a versenytársakhoz képest. A webáruház tartalma szintén alapvetően fontos – természetesen nem csak a Google helyezések, hanem a felhasználók miatt is.
A díjmentes szolgáltatás részét képezi az elemzés elkészítése után egy telefonos konzultáció is, mely segíthet az elemzésben szereplő adatok pontosabb értelmezésében, illetve azoknak a lehetőségeknek a megismerésében melyek segítségével ezen információk alapján növelhető webáruháza látogatottsága.
Amennyiben igénybe szeretné venni ingyenes webáruház SEO elemzés szolgáltatásunkat, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot!