(A szolgáltató által a www.magneshop.hu honlapon kínált szolgáltatások igénybevételére vonatkozóan)
A MagneSoft Bt. (Székhely: 2111 Szada, Szőlő utca 20.) a továbbiakban: szolgáltató, valamint a szolgáltatásaira (MagneShop online szolgáltatásként bérelhető, vagy megvásárolható webáruház rendszer, illetve egyedi igények szerinti webáruház készítés továbbiakban webáruház, szolgáltatás) előfizető, megrendelő, illetve azokat megvásárló ügyfelei (továbbiakban: ügyfél, felhasználó, megrendelő) részére a szolgáltatást jelen Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) meghatározott feltételek szerint nyújtja.
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni szolgáltatásainknak, figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A honlap működésével, megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
Az Általános Szerződési Feltételek folyamatosan elérhető a szolgáltató honlapján (https://www.magneshop.hu/aszf) és letölthető az alábbi linkről: https://www.magneshop.hu/doc/MagneShop_ASZF_20220901.pdf
A szerződés főbb pontjai
- 1. A szolgáltató adatai
- 2. A szolgáltatás megrendelője, illetve használója
- 3. Szolgáltatások ismertetése
- 4. Tulajdonjog ismertetése
- 5. Kapcsolattartás
- 6. Reklamáció, panasz kezelése
- 7. Elállási, felmondási jog
- 8. Egyéb rendelkezések
1. A szolgáltató adatai
Cégnév: MagneSoft Informatikai és Szolgáltató Betéti Társaság
Rövid név: MagneSoft Bt.
Székhely: 2111 Szada, Szőlő utca 20.
Telefon: +36-20-527-1818
E-mail: info (kukac) magneshop (pont) hu
Adószám: 25377723-2-13
Cégjegyzékszám: 13-06-069152
Bejegyző cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Számlavezető bank: OTP Bank Nyrt.
Bankszámlaszám: 11713201-20002602
Tárhely szolgáltató: Magyar Hosting Kft. 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
2. A szolgáltatás megrendelője, illetve használója
A szolgáltatás megrendelője, illetve használója lehet minden magyar és külföldi állampolgár természetes személy, egyéni vállalkozó, egyéni cég, jogi személyiségű, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági tevékenységet üzletszerűen, vagy másodlagos jelleggel végző szervezet, aki regisztrál a szolgáltató weboldalán, és a jogszabályokban előírt, tevékenységükhöz szükséges engedélyekkel rendelkezik. Ezen engedélyek meglétének ellenőrzése kizárólag a szakhatóságok (pl. Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, GKM, stb.) jogköre és feladata, a szolgáltató ezek meglétét nem ellenőrzi, nem ellenőrizheti, azok hiánya miatt keletkező károkért semmilyen felelősséget nem vállal.
3. Szolgáltatások ismertetése
A szolgáltató az által fejlesztett MagneShop online szolgáltatásként bérelhető-, vagy megvásárolható webáruház rendszer csomagokat értékesít, illetve egyedi igények szerinti webáruház készítés szolgáltatást biztosít az ügyfél részére.
A szolgáltató weboldalán (www.magneshop.hu) megjelenített szolgáltatások szolgáltató által biztosítottan, az ügyfél számára megrendeléssel érhetőek el. A megrendelés feltétele az szolgáltató honlapján történő regisztráció és a jelen ASZF elfogadása.
A szolgáltató által megrendelésre kínált szolgáltatások, szellemi termékek ezért kiszállítás, személyes átvétel nem lehetséges, azok a szolgáltató tárhelyén, vagy az ügyfél tárhelyén kerülnek elhelyezésre.
A szolgáltató jogosult a felhasználó nevét, linkjét és weblapjának címét a szolgáltató valamennyi weblapján a referenciái, partnerei közt szerepeltetni, és erre a felhasználó a szolgáltatót ezennel kifejezetten fel is hatalmazza.
3.1. Webáruház csomagok
A webáruház csomagok és a bennük szereplő funkciók és korlátozások listája megtalálható a szolgáltató weboldalán (www.magneshop.hu/csomagok). A szolgáltató fenntartja a jogot ezen funkciók és korlátozások egyoldalú módosítására.
3.2. Ingyenes próbaidőszak
Minden először rendelő felhasználó számára az első webáruház megrendelése előtt a szolgáltató 15 napos ingyenes próbaidőszakot biztosít. Az ingyenes próbaidőszak során a felhasználó a webáruház összes funkcióját kipróbálhatja.
Az ingyenes próbaidőszak igénybevételének feltétele az szolgáltató honlapján (www.magneshop.hu) történő regisztráció, mely feljogosítja a felhasználót arra, hogy a későbbiekben bármely díjköteles webáruház csomagot megrendelje.
A felhasználó a választott webáruház azonosító, illetve az adatok megadása után a „Webáruház létrehozása” gombra kattintva tudja elküldeni regisztrációját, és egyben létrehozni webáruházát, miközben ennek elengedhetetlen feltétele a jelen ASZF elfogadása.
A regisztráció illetve a webáruház létrehozásának sikeréről a szolgáltató e-mailben illetve a honlap felületén tájékoztatja a felhasználót.
A webáruház a szolgáltató webtárhelyére kerül telepítésre, és a magneshop.hu domain alatti aldomain-en érhető el, ahol az aldomain a próbaidőszak igénylésekor választott webáruház azonosító lesz (pl.: boltnév.magneshop.hu).
Az ingyenes próbaidőszak végéig a webáruház működése bármikor felmondható, külön indoklás nélkül.
Amennyiben felhasználó a 15 napos próbaidőszak alatt nem jelzi a szolgáltató felé az előfizetési-, vagy vásárlási szándékát, úgy felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a 15 nap leteltét követően az ingyenes próbaidőszak keretében regisztrált webáruháza nem lesz elérhető, továbbá a 15 nap próbaidőszak letelte után 10 nappal ügyfélkapu fiókja, illetve az ingyenes próbaidőszak keretében regisztrált webáruháza annak minden adatával együtt visszavonhatatlanul törlésre kerül. A törlést követően a felhasználó nem jogosult annak tartalmát a szolgáltatótól igényelni és ebben a tekintetben a szolgáltatóval szemben bármilyen igényt érvényesíteni.
Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a próbaidőszakot kizárólag webáruház nyitási szándékkal veheti igénybe. Amennyiben bebizonyosodik az ettől eltérő szándék (szellemi tulajdon másolás, üzleti kémkedés, stb.) a szolgáltató a szolgáltatást azonnali hatállyal megszünteti, a felhasználó pedig a szolgáltató keletkezett kárának nagyságától függően kártérítést köteles fizetni szolgáltatónak.
3.3. Online szolgáltatásként bérelhető webáruház rendszer
A szolgáltató a felhasználó részére online szolgáltatásként bérelhető Webáruház Rendszert biztosít, melyen felhasználó bemutathatja és értékesítheti termékeit.
Felhasználó a Webáruház Rendszer részét képező saját adminisztrációs felületén töltheti fel árukészletét, állíthatja be termékei és áruháza alapvető jellemzőit, kezelheti rendeléseit.
A webáruház a szolgáltató webtárhelyére kerül telepítésre, és a magneshop.hu domain alatti aldomain-en érhető el, ahol az aldomain a megrendeléskor választott áruház azonosító lesz (pl.: boltnév.magneshop.hu). A megrendelést követően a felhasználónak lehetősége van -domain átirányítással- saját domain nevének beállítására, és használatára (pl.: www.boltnév.hu).
Szolgáltató a webtárhelyet harmadik féltől, a Magyar Hosting Kft. [1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.] (továbbiakban tárhelyszolgáltató) bérli. A tárhelyszolgáltató a szerverein elhelyezett fájlokról, adatokról rendszeres időközönként biztonsági mentést készít.
3.3.1. Szolgáltatás megrendelése
A szolgáltatás megrendelésére a szolgáltató weboldalán (www.magneshop.hu) a megrendelő űrlap kitöltésével, és elküldésével van lehetőség.
A felhasználó az adatok megadása, illetve a webáruház csomag-, és fizetési gyakoriság kiválasztását követően a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. A felhasználó a megrendelés elküldése előtt a megrendelést megerősítő felületen még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve lehetőség van a megadott adatok módosítására a megrendelés lépései mellett található „Módosítás” linkre kattintva.
A megrendelés sikeréről a szolgáltató e-mailben illetve a honlap felületén tájékoztatja a felhasználót.
A szolgáltató a kiválasztott díjcsomag alapján díjbekérőt küld a felhasználó által megadott e-mail címre.
Megrendelés esetén a szolgáltatás díját a felhasználó előre fizeti szolgáltató számára. A befizetett összeget szolgáltató tartja nyilván és a felhasználó számára előfizetési konstrukciójától függően biztosítja a rendszer használatát.
A díjbekérő banki átutalással történő kiegyenlítését (jóváírását) követő 5 munkanapon belül a szolgáltató az előfizetésről elektronikus számlát állít ki felhasználó részére, melyet a felhasználó által megadott email címre küld el, majd a díjcsomagban meghatározott időtartamra és feltételekkel jóváhagyja az előfizetést, ezzel aktiválja webáruházat. Az éles előfizetői időszak kezdete az aktiválás napja.
3.3.2. A szerződés megkötése
A szolgáltatás nyújtásáról szóló szerződés (továbbiakban szerződés) azzal a pillanattal kerül megkötésre, amikor a felhasználó a regisztráció vagy a megrendelő űrlap kitöltése után a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva befejezi a szolgáltatás megrendelését, miközben a szerződéskötés elengedhetetlen feltétele a jelen ASZF elfogadása.
A szerződés online módon, távollévő felek között köttetik meg a szolgáltató és a felhasználó között. A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződés nyelve magyar. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
3.3.3. Szerződés időtartama
Felek a szerződést határozatlan időre kötik, de minimum a felhasználó által az előfizetés megrendelésekor választott előfizetői csomag időtartamára.
3.3.4. Rendszeres bérleti díj
Az előfizetési díjak megtalálhatók a szolgáltató weboldalán a "Csomagok és árak" menüpont alatt (www.magneshop.hu/csomagok). Az árak átlagos felhasználás esetén érvényesek. Nem minősül átlagos felhasználásnak, ha a napi oldalletöltések száma átlagosan meghaladja a 10.000-et.
Az online szolgáltatásként bérelhető Webáruház Rendszeres bérleti díja tartalmazza a szoftver folyamatos üzemeltetését a későbbiekben meghatározottak szerint. A webáruház szolgáltatás folyamatos biztosításának feltétele a szolgáltatás díjának mindenkor, a mindenkori értesítésében jelzett fizetési határidőre történő megfizetése.
Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a szolgáltatás megrendelésekor rögzített előfizetési díjat nem emeli meg, a felhasználó számára a megrendelt szolgáltatást változatlan áron kínálja folyamatos előfizetés esetén.
A szolgáltató a felhasználó számára az érvényes előfizetési időszakának lejárta előtt 8 nappal díjbekérőt állít ki a soron következő időszakról az aktuális előfizetési konstrukció alapján, mely díjbekérőt a felhasználó által megadott e-mail címre küld ki. Ezen díjbekérő által meghatározott összeget felhasználó 8 napon belül köteles a szolgáltató bankszámlájára átutalni. A szolgáltató az összeg kiegyenlítését követő 5 munkanapon belül elektronikus számlát állít ki felhasználó részére, melyet a felhasználó által megadott email címre küld el.
Felhasználó a befizetést Forintban végzi szolgáltató számlájára.
A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatást részben, vagy teljes egészében korlátozza, amennyiben felhasználó nem fizette be az esedékes bérleti díjakat. A bérleti díjak a fizetési késedelem miatti felfüggesztés alatti időszakra is fizetendőek.
3.3.5. Díjcsomag-, illetve konstrukció váltás
Felhasználó kisebbről nagyobb díjcsomagra (Basis csomagról Medium-, vagy Premium csomagra, illetve Medium csomagról Premium csomagra) bármikor átválthat. A felhasználó a csomagváltást a szolgáltató e-mail címére küldött elektronikus levélben kezdeményezheti. Csomagváltáskor a felhasználónak a két csomag díjkülönbözetének időarányos részét kell megfizetnie.
Nagyobbról kisebb díjcsomagra váltásra (Premium csomagról Medium-, vagy Basic csomagra, illetve Medium csomagról Basic csomagra) az előfizetési időszak fordulónapján van lehetőség. A felhasználó a csomagváltást a fordulónap előtt minimum 10 nappal a szolgáltató e-mail címére küldött elektronikus levélben kezdeményezheti.
Amennyiben a felhasználó érvényes előfizetési konstrukcióval rendelkezik, és a webáruházat meg szeretné vásárolni és saját tárhelyére telepíteni, abban az esetben a szolgáltató a folyamatos előfizetési időszakban a felhasználó által fizetett bérleti díjat, de maximum a választott webáruház csomag árának 20%-át beszámítja a webáruház eladási árába.
3.3.6. Szolgáltató jogai és kötelezettségei
A szolgáltató a felhasználó számára biztosítja jelen ASZF-ben meghatározott online szolgáltatásként bérelhető Webáruház Rendszer működését.
Szolgáltató köteles felhasználó felől érkező bejelentésekre 3 munkanapon belül reagálni, amennyiben felhasználó nem rendelkezik lejárt tartozással.
Szolgáltató köteles haladéktalanul értesíteni felhasználót a tudomására jutott minden olyan körülményről, amely a szolgáltatás teljesítését megakadályozná, vagy hátráltatná. Az értesítési kötelezettség elmulasztásával összefüggésbe hozható szolgáltatási szint csökkenés miatti felelősség a szolgáltatót terheli.
Szolgáltató a program nem megfelelő felhasználásából eredő károkért, illetve az esetlegesen elmaradt haszonért felelősséget nem vállal.
Szolgáltató köteles szolgáltatását karbantartani, mindent megtenni annak érdekében, hogy a szolgáltatása folyamatosan elérhető legyen, az esetlegesen felmerült hibát a lehetőségeihez mérten a lehető leggyorsabban kijavítani, illetve a tárhelyszolgáltatóval kijavíttatni. A felhasználó számára jelen szerződés tárgyát képező szolgáltatással kapcsolatos technikai felvilágosítást telefonon vagy e-mail-en térítés nélkül megadni azzal a megszorítással, hogy a felvilágosítási kötelezettség kizárólag a szolgáltatás igénybevételéhez és rendeltetésszerű használatához szükséges információkra terjed ki.
A webáruház folyamatos és hibátlan működése a szolgáltató kiemelt érdeke. Amennyiben a webáruház a szolgáltató hibájából valamennyi időre nem működik megfelelően, azaz egy vagy több, a webáruház átadásakor működő funkció nem elérhető, vagy a webáruház hibaüzeneteket ad és a hiba több, mint két naptári napig fennáll, akkor a hiba fennállásának teljes idejére a szolgáltató a felhasználó bérleti díjnak a hibás működés napjaira eső részének a kétszeresét levonja a következő számla értékéből.
A szolgáltató a tárhelyszolgáltató által üzemeltetett webtárhely szolgáltatás meghibásodása és esetleges kimaradása következtében keletkezett közvetlen, illetve közvetett károkért felelősséget nem vállal. Esetleges üzemzavar esetén szolgáltató mindent megtesz a hiba lehető legrövidebb időn belüli elhárításáért, a hiba elhárításának ügyében a tőle telhető legrövidebb időn belül felveszi a kapcsolatot a tárhelyszolgáltatóval a hiba bejelentésének és a hiba mielőbbi elhárításának érdekében.
Szolgáltató nem tartozik felelősséggel a neki nem felróható módon bekövetkező váratlan eseményekből eredő szolgáltatási kimaradásokért, esetleges adatveszteségekért, illetve azon károkért, amelyek rajta kívül álló okok eredményeképpen következtek be.
Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a szolgáltatást karbantartási és fejlesztési célzattal, annak feltétlenül szükséges időtartamára felfüggessze - amennyiben erről előfizetőt legalább 7 nappal előzetesen tájékoztatta.
A szolgáltató jogosult a szolgáltatások korlátozására, végső esetben letiltására, amennyiben felhasználó az erőforrásokat az átlagosnál nagyobb mértékben foglalja, vagy az okozott terhelés a szolgáltatások folyamatos biztosítását veszélyezteti.
Amennyiben a szolgáltató a felhasználónak gondatlanul kárt okoz a szolgáltató felelőssége, hogy amennyiben felhasználó az elvárható gondossággal járt el, úgy szolgáltató köteles az eredeti állapot visszaállításához, továbbá a kárenyhítéshez szakmai támogatást adni, amelyért díjazást nem számíthat fel.
Teljesítés során a szolgáltató alvállalkozót vehet igénybe. Ebben az esetben az alvállalkozó teljesítéséért mind minőségi követelmények, mind határidők tekintetében a szolgáltató úgy felel, mintha a munkát teljes egészében maga végezte volna el.
3.3.7. Felhasználó jogai és kötelezettségei
Felhasználó a szolgáltatásokat a hét minden napján, a nap 24 órájában szabadon felhasználhatja a saját vagy cége számára.
Felhasználó köteles a szolgáltató szerződésszerű teljesítését elfogadni és a teljesítés után járó díjat szolgáltatónak megfizetni. Felhasználó köteles jelen szolgáltatás teljesítéséhez szükséges közreműködést a szolgáltató részére biztosítani.
Felhasználó a szolgáltatást nem használhatja törvényileg tiltott, provokatív, vagy személyiségi jogokat sértő tevékenység folytatására, a szolgáltatásban csak olyan terméket jeleníthet meg, mely forgalmazása nem ütközik törvénybe vagy jogszabályba és mely nem sérti szolgáltató érdekeit.
A szolgáltatásban nem forgalmazható olyan termék melynek forgalmazását a termék kizárólagos jogokkal rendelkező forgalmazója (amennyiben van ilyen) nem engedélyezte.
Kizárólag felhasználó jogosult a jelen szerződés tárgyát képező szolgáltatás használatára. Felhasználó a szolgáltatásokat harmadik személyre nem ruházhatja át, sem ingyen sem ellenszolgáltatás fejében nem szolgáltathatja tovább szolgáltató kifejezett engedélye nélkül.
Felhasználó köteles a szolgáltatásokban észlelt hibákat a szolgáltatónak haladéktalanul bejelenteni.
A felhasználó köteles a regisztráció vagy a megrendelő lap kitöltése folyamán a hozzá köthető, valós adatokat megadni. A szolgáltató, amennyiben tudomására jut, hogy a felhasználó által megadott adatok köre nem valós elemeket (is) tartalmaz, jogosult hozzáférését részlegesen, vagy teljes egészében korlátozni, illetve a szolgáltatás használatából kizárni.
Felhasználó köteles bejelenteni az adataiban bekövetkezett olyan változásokat, amelyek a szerződéskötéskor rögzítésre kerültek. Ennek elmulasztásából adódó károkért szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.
Szolgáltató csak felhasználó által megadott e-mail címről köteles bármilyen bejelentést fogadni, illetve ide küldi a szolgáltatásokkal kapcsolatos információkat, ezért a valós e-mail cím megadására, az e-mail cím esetleges változásának bejelentésére felhasználó kifejezetten kötelezettséget vállal.
Felhasználó köteles a szolgáltatások igénybevételéhez szükséges azonosítókat, kódokat titokban tartani, a jogosulatlan használatból eredő károkért kizárólag felhasználó felel.
A felhasználó tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás használata kizárólag a saját felelősségére történik. A webáruházban megjelenített termékek, és információk tartalmáért, a felhasználónak a magyar vagy nemzetközi jogszabályokat sértő tevékenységéért a szolgáltató felelősséget nem vállal, ez kizárólag felhasználó felelőssége.
Felhasználóhoz tartozó webáruházban megtalálható termékek kezelése, felrögzítése, adminisztrálása minden esetben felhasználó feladata. A szolgáltató a felhasználó regisztrált webáruházában történő értékesítési folyamatban nem vesz részt, nincs semmilyen formában kapcsolata a vásárlóval, azzal kizárólag felhasználó áll szerződésben. A webáruházban található termékek és szolgáltatások valódiságával kapcsolatban és az adásvétel tekintetében kizárólag felhasználó tartozik felelősséggel. A kereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó esetleges jogviták rendezése csak és kizárólag felhasználó és a vevő, illetve felhasználó és az adott szakhatóság között zajlik.
Felhasználó köteles minden, a vásárlással, webáruház üzemeltetéssel, illetve az elektronikus kereskedelmi tevékenység végzésével kapcsolatos törvényi kötelezettségének eleget tenni. A szolgáltató ehhez a szolgáltatás funkcióin keresztül eszközöket biztosít.
Felhasználó kijelenti, hogy tisztában van az Internetes levélküldés szabályaival. A szolgáltató nem felelős a szolgáltatás használata során előállított adatforgalom tartalmáért. A szolgáltató jogosult a szolgáltatás teljes, vagy részleges korlátozására amennyiben felhasználó a szoftver használatával harmadik fél érdekeit vagy a vonatkozó hatályos jogszabályokat sérti.
3.3.8. Rendelkezésre állás
Szolgáltató garantálja, hogy az általa szolgáltatott szoftver a 0-24 órás szolgáltatási szintet évi 99%-os rendelkezésre állással teljesíti, ami maximálisan évi 3,65 nap kiesést jelent. Amennyiben a szolgáltató -az előre tervezett és bejelentett karbantartási időkkel és egyéb problémákkal együtt- nem teljesíti a 99%-os rendelkezésre állási szintet, úgy minden további perc kiesésért a szolgáltató a felhasználó számára 10 perc ingyenes szolgáltatás hosszabbítást biztosít.
3.3.9. Szerződés megszűnése
A szerződés megszűnik
a.) a szolgáltató jogutód nélküli megszűnésével,
b.) nem természetes személy ügyfél jogutód nélküli megszűnésével,
c.) felek közös megegyezésével.
Felhasználó jelen szerződést azonnali hatállyal felmondhatja külön indoklás nélkül.
A felmondás után a webáruház az előre kifizetett időszakig üzemel. Ezt követően a felhasználónak 30 napig lehetősége van kérni a webáruház visszaállítását. Amennyiben ez idő alatt a felhasználó nem kéri a szolgáltatótól a webáruház visszaállítását, úgy a felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy webáruháza annak minden adatával együtt-, illetve (amennyiben nincs másik előfizetése) ügyfélkapu fiókja visszavonhatatlanul törlésre kerül. A törlést követően a felhasználó nem jogosult annak tartalmát a szolgáltatótól igényelni és ebben a tekintetben a szolgáltatóval szemben bármilyen igényt érvényesíteni.
A szolgáltató jelen szerződést azonnali hatállyal felmondhatja amennyiben a felhasználó az esedékes szolgáltatási-díjfizetési kötelezettségével 30 napot meghaladóan késedelembe esik, és tartozását felhívásra sem rendezi.
Szerződés rendkívüli felmondása kizárólag írásban - a szerződésszegő félnek címzett ajánlott, tértivevényes levél útján vagy a regisztráció során megadott e-mail címre küldött e-mail-ben - történhet.
A szolgáltató jogosult a felhasználó webáruházának működését előzetes jelzés nélkül, azonnal felfüggeszteni, majd a felfüggesztést kiváltó ok további fennállása esetén a webáruházat törölni,
a.) ha a felhasználó a szolgáltatást törvényileg tiltott, provokatív, vagy személyiségi jogokat sértő tevékenység folytatására használja, illetve webáruházában törvénybe, jogszabályba ütköző, vagy a szolgáltató érdekeit sértő terméket jelenít meg vagy értékesít,
b.) ha a felhasználó több mint 30 napos fizetési késedelembe esett, és tartozását felhívásra sem rendezi,
c.) ha a felhasználó tevékenységével a szolgáltató által nyújtott szolgáltatás minőségét csökkenti, vagy magatartása más felhasználók informatikai biztonságát veszélyezteti,
d.) tömeges - a webáruház adminisztrációs felületén felhasználó által felrögzített személyeknek szóló - kéretlen e-mail levelek (SPAM) kiküldése esetén,
e.) megtévesztő, manipulatív tartalom megjelenítése esetén,
f.) kártékony programkód használata esetén,
g,) ha a felhasználó a szolgáltató által nem etikusnak minősített áruház nevet választ, és azt a szolgáltató felszólítására nem változtatja meg,
h.) bármilyen, a szolgáltató vagy a szolgáltatás jó hírnevét rontó tartalom megjelenítése, illetve bármilyen, a szolgáltató konkurens termékének, szolgáltatásának megjelenítése, reklámozása esetén,
i.) a felhasználó szerződés szegése esetén.
Amennyiben a szolgáltató a fenti okokból kifolyólag felhasználó webáruházát törli, úgy felhasználó kártérítésre, előfizetési díj visszatérítésre nem jogosult, webáruháza tartalmát szolgáltatótól nem követelheti.
Felhasználó rendkívüli felmondással élhet,
a.) ha a szolgáltató anélkül, hogy erre jogosult lenne, megszünteti, felfüggeszti vagy korlátozza a szolgáltatást,
b.) a szolgáltató szerződés szegése esetén.
Ebben az esetben felhasználó az aktuális előfizetés időarányos díját a szolgáltatótól követelheti.
3.3.10. Hardware és szoftver feltételek
A szolgáltatás használatához Internet kapcsolat és Internet böngésző program, valamint Internet böngésző program futtatására alkalmas számítógép szükséges.
Támogatott böngészők, és azok verziói: Internet Explorer 8+, Mozilla Firefox 22+, Google Chrome 27+, Opera 15+, Safari 5+, Android Browser Android 2.3+, Google Chrome for Android 27+, Opera Mobile Browser 12.1+, Apple iPad Safari 6+ (Mac OS X), Apple OS X Safari 6+.
A nem támogatott böngésző programok használatából eredő esetleges hibákért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a hiba megoldására a böngésző verziójának frissítése javasolt.
3.4. Webáruház rendszer vásárlás
A szolgáltató az általa fejlesztett MagneShop Webáruház Rendszer elnevezésű szoftverterméke egy példányának szerzői jogát fenntartva a használati jogát átadja a megrendelőnek mint a termék használójának, melyet ügyfél a megrendelő űrlapon rögzített domain néven használhat.
A megrendelő a webáruházban bemutathatja és értékesítheti termékeit, a rendszer részét képező saját adminisztrációs felületen töltheti fel árukészletét, állíthatja be termékei és áruháza alapvető jellemzőit, kezelheti rendeléseit.
A webáruház rendszer a megrendelő webtárhelyére kerül telepítésre. A webáruház szoftver a szolgáltató tulajdonát képezi, mindvégig a szolgáltató tulajdonában marad, és szerzői jogi védelem alatt áll.
A forráskódot a megrendelő vagy megbízottja a saját érdekében módosíthatja. A forráskód módosítása a garancia megszűnését vonja maga után.
3.4.1. Szolgáltatás megrendelése
A szolgáltatás megrendelésére a szolgáltató weboldalán (www.magneshop.hu) a megrendelő űrlap kitöltésével, és elküldésével van lehetőség.
Az ügyfél az adatok megadása, illetve a webáruház csomag kiválasztását követően a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. Az ügyfél a megrendelés elküldése előtt a megrendelést megerősítő felületen még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve lehetőség van a megadott adatok módosítására a megrendelés lépései mellett található „Módosítás” linkre kattintva.
A megrendelés sikeréről a szolgáltató e-mailben illetve a honlap felületén tájékoztatja a megrendelőt.
A megrendelés elküldése után amennyiben az ügyfél rendelkezik az ingyenes próbaidőszak keretében regisztrált webáruházzal, a szolgáltató beállítja az ügyfél webáruházához a választott csomagot.
Amennyiben az ügyfél nem rendelkezik próbaidőszak keretében regisztrált webáruházzal, a szolgáltató a tárhelyén létrehozza a választott csomag szerinti webáruházat, és elküldi az ügyfélnek a webáruház elérési, és bejelentkezési adatait. A webáruház a szolgáltató webtárhelyén kerül létrehozásra, és a magneshop.hu domain alatti aldomain-en érhető el, ahol az aldomain a megrendeléskor választott áruház azonosító lesz (pl.: boltnév.magneshop.hu).
A megrendelő ellenőrizheti, illetve kipróbálhatja a megrendelt webáruház csomag funkcióit, majd a megrendelő a webáruház elfogadását, és a rendszer saját tárhelyére történő telepítéséhez szükséges tárhely FTP-, MySQL elérési, illetve bejelentkezési adatokat elektronikus levélben elküldi a szolgáltató e-mail címére.
A szolgáltató a megrendelt webáruház csomag alapján díjbekérőt küld a megrendelő által megadott e-mail címre.
A díjbekérő kiegyenlítését követő 5 munkanapon belül a szolgáltató a megrendelő tárhelyére telepíti a webáruház rendszert, mely tartalmazza a program forráskódját, az adatállományt, illetve a megrendelő által a webáruház adminisztrációs felületén a szolgáltató tárhelyére már esetlegesen feltöltött fájlokat.
3.4.2. A megrendelt szolgáltatás díjának fizetési módja
Megrendelés esetén a szolgáltatás díját a megrendelő a webáruház elkészítése után, a megrendelő tárhelyére telepítés előtt fizeti szolgáltató számára.
A szolgáltató a megrendelt webáruház csomag alapján díjbekérőt küld a megrendelő által megadott e-mail címre, melyet a megrendelő a fizetési határidő lejártáig banki átutalással egyenlít ki.
A díjbekérő kiegyenlítését követő 5 munkanapon belül a szolgáltató a megrendelő tárhelyére telepíti a webáruház rendszert, és a megrendelő részére elektronikus számlát állít ki, melyet a megrendelő által megadott email címre küld el.
3.4.3. Szerződés időtartama
Jelen szerződést a Felek határozott időre kötik. Jelen szerződés által rögzített szolgáltatás megrendelését a Felek attól a pillanattól kezdődően tekintik véglegesnek és érvényesnek, mikor a megrendelő a megrendelő űrlap kitöltése után a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva befejezi a szolgáltatás megrendelését, miközben a szerződéskötés elengedhetetlen feltétele a jelen ASZF elfogadása.
A szerződés időtartama a szolgáltatás megrendelésétől számított, a szolgáltató által a webáruház megrendelő tárhelyére történt telepítésig - maximum a díjbekérő kiegyenlítését követő 5 munkanap - eltelt idő.
A szolgáltatás teljesítésének napja az a nap, amikor a szolgáltató a webáruházat a megrendelő tárhelyére telepíti, miután szerződés mellékletét képező megrendelésben rögzített díjat a megrendelő a szolgáltató felé kiegyenlítette.
3.4.4. Garancia
A webáruház rendszer megrendelő tárhelyére történt telepítését követően a szolgáltató 12 hónap garanciát vállal. A garanciális feltétel és kötelezettség a rendszer programhibáinak kijavítására szorítkozik, és nem tartalmazza a funkcióbővítést jelentő egyéb bejelentett igények fejlesztését, illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák elhárítását.
A szolgáltató nem vállal garanciát azon hibák kijavítására melyek egy böngészőprogram, vagy az azt működtető számítógép hibájából, illetve melyek az átadás-átvétel után megjelenő böngészőprogramok és/vagy változataik nem kompatibilis működésükből erednek.
A szolgáltató nem vállal felelősséget a tárhelyszolgáltató szerver számítógépén esetlegesen előforduló műszaki hibák miatt fellépő adatvesztésekért.
3.4.5. Hardware és szoftver feltételek
A MagneShop Webáruház Rendszer telepítéséhez min. 100 MB (lehetőleg SSD) tárhely kapacitás, PHP7, és MySql adatbáziskezelő szükséges.
3.5. Egyedi igények szerinti webáruház készítés
A szolgáltató vállalja, hogy a szerződés mellékletét képező árajánlat, illetve megrendelés alapján, a bennük részletezett specifikáció szerint-, és díj ellenében a megrendelő számára elkészíti a webáruházat, és erről rendszeresen egyeztet a megrendelővel.
A webáruház rendszer a megrendelő webtárhelyére kerül telepítésre. A szolgáltató a webáruház szoftver szerzői jogát fenntartva a használati jogát átadja a megrendelőnek mint a termék használójának, melyet az ügyfél a megrendelő űrlapon rögzített domain néven használhat.
A forráskódot a megrendelő vagy megbízottja a saját érdekében módosíthatja. A forráskód módosítása a garancia megszűnését vonja maga után.
3.5.1. Szolgáltatás megrendelése
A szolgáltatás megrendelésének első lépése a szolgáltató weboldalán (www.magneshop.hu) árajánlat kérő űrlap kitöltése, és elküldése.
Az árajánlat kérő űrlapon a megrendelő pontosan meghatározza, hogy a weboldal hogyan működjön, milyen feladatokat kell elvégezni, mik a grafikai elképzelései.
A szolgáltató az árajánlatkérés, illetve az esetleges további egyeztetések alapján - jelen szerződés mellékletét képező - árajánlatot készít, melyet elektronikus levélben elküld a megrendelőnek.
Az árajánlat elfogadása esetén a megrendelő a megrendelés tényét a szolgáltató e-mail címére küldött elektronikus levélben jelzi a szolgáltató felé.
Megrendelés után a szolgáltató a szerződés mellékletét képező árajánlat, illetve megrendelés alapján, a bennük részletezett specifikáció szerint elkészíti a webáruházat, melyet a szolgáltató saját tárhelyére telepít, majd elküldi a felhasználónak a webáruház elérési, és bejelentkezési adatait.
A megrendelő ellenőrizheti, és kipróbálhatja a megrendelt webáruház funkcióit, majd a megrendelő a webáruház elfogadását, és a rendszer saját tárhelyére történő telepítéséhez szükséges tárhely FTP-, MySQL elérési, illetve bejelentkezési adatokat elektronikus levélben elküldi a szolgáltató e-mail címére.
A szolgáltató e szerződés mellékletét képező árajánlat, illetve megrendelés alapján díjbekérőt küld a megrendelő által megadott e-mail címre.
A díjbekérő kiegyenlítését követő 5 munkanapon belül a szolgáltató a megrendelő tárhelyére telepíti a webáruház rendszert, mely tartalmazza a program forráskódját, az adatállományt, illetve a felhasználó által a webáruház adminisztrációs felületén a szolgáltató tárhelyére már esetlegesen feltöltött fájlokat.
3.5.2. A megrendelt szolgáltatás díjának fizetési módja
Megrendelés esetén a szolgáltatás díját a megrendelő a webáruház elkészítése után, a megrendelő tárhelyére telepítés előtt fizeti szolgáltató számára.
A szolgáltató e szerződés mellékletét képező árajánlat, illetve megrendelés alapján díjbekérőt küld a megrendelő által megadott e-mail címre, melyet a megrendelő a fizetési határidő lejártáig banki átutalással egyenlít ki.
A díjbekérő kiegyenlítését követő 5 munkanapon belül a szolgáltató a megrendelő tárhelyére telepíti a webáruház rendszert, és a megrendelő részére elektronikus számlát állít ki, melyet a megrendelő által megadott email címre küld el.
3.5.3. Szerződés időtartama
Jelen szerződést a Felek határozott időre kötik. Jelen szerződés, és e szerződés mellékletét képező árajánlat, illetve megrendelés által rögzített szolgáltatás megrendelését a Felek attól a naptól kezdődően tekintik véglegesnek és érvényesnek, amely napon a megrendelő a megrendelés tényét a szolgáltató e-mail címére küldött elektronikus levélben közölte a szolgáltatóval.
A szerződés időtartama a szolgáltatás megrendelésétől számított, jelen szerződés mellékletét képező árajánlatban, illetve megrendelésben rögzített elkészítési határidő.
A szolgáltatás teljesítésének napja az a nap, amikor a szolgáltató a webáruházat a megrendelő tárhelyére telepíti, miután szerződés mellékletét képező megrendelésben rögzített díjat a megrendelő a szolgáltató felé kiegyenlítette.
3.5.4. Garancia
A webáruház rendszer megrendelő tárhelyére történt telepítését követően a szolgáltató 12 hónap garanciát vállal. A garanciális feltétel és kötelezettség a rendszer programhibáinak kijavítására szorítkozik, és nem tartalmazza a funkcióbővítést jelentő egyéb bejelentett igények fejlesztését, illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák elhárítását.
A szolgáltató nem vállal garanciát azon hibák kijavítására melyek egy böngészőprogram, vagy az azt működtető számítógép hibájából, illetve melyek az átadás-átvétel után megjelenő böngészőprogramok és/vagy változataik nem kompatibilis működésükből erednek.
A szolgáltató nem vállal felelősséget a tárhely szolgáltató szerver számítógépén esetlegesen előforduló műszaki hibák miatt fellépő adatvesztésekért.
4. Tulajdonjog ismertetése
A webáruház szoftver a szolgáltató tulajdonát képezi, mindvégig a szolgáltató tulajdonában marad. A webáruház szoftver a szolgáltató szellemi terméke, és mint ilyent a forráskódot a szerzői jog védi.
A jogtulajdonos szolgáltató kifejezett és írásbeli felhatalmazása nélkül a forráskódot teljes egészében és részleteiben tilos felhasználni, módosítani, elektronikusan vagy más formában lemásolni, elektronikusan vagy más formában sokszorosítani, átadni, ellenszolgáltatás fejében bérbe adni, eladni, elemezni.
Ha a webáruház forráskódja, vagy annak bármely része a felhasználó közreműködésével, vagy a felhasználó hibájából harmadik fél birtokába kerül, akkor a felhasználó a szolgáltató keletkezett kárának nagyságától függően kártérítést köteles fizetni szolgáltatónak.
A megrendelő vállalja, hogy a forráskóddal kapcsolatos korlátozásoknak eleget tesz, és azokat a forráskódhoz hozzáférő természetes és/vagy jogi személyekkel is betartatja. A jelen szerződés feltételei a megrendelő megbízottjára is érvényesek.
5. Kapcsolattartás
Felhasználó és szolgáltató közötti kapcsolattartás módja írásban történik, az info (kukac) magneshop (pont) hu cím és a felhasználó regisztrációja során megadott, vagy az ügyfélkapu fiókjában beállított e-mail cím között.
Felek az írásbeli kommunikációjuk során az elektronikus leveleket (e-mail) is kölcsönösen elfogadják, mint írásbeli dokumentumokat. Felek közötti kommunikáció magyar nyelven történik, a dokumentáció alapnyelve a Magyar. Amennyiben felhasználó számára az alapnyelvtől eltérő nyelven történik a kommunikáció, felhasználó elfogadja, hogy a fordítások kizárólag az ő számára készültek és amennyiben a fordítások az eredeti szövegezés értelmétől eltérően értelmezhetők, akkor is az eredeti, magyar szövegezés a mérvadó.
Hibajelentésre a szolgáltató weboldalán (www.magneshop.hu), a felhasználó ügyfélkapu fiókjából elérhető hibabejelentő oldalon van lehetőség. A webáruház folyamatos és hibátlan működése a szolgáltató kiemelt érdeke, ezért a szolgáltató vállalja, hogy felhasználóktól beérkező hibajelentések alapján a problémák kiküszöbölését a lehető legrövidebb időn, de maximum 3 munkanapon belül megkezdi.
6. Reklamáció, panasz kezelése
A szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést kiváló minőségben, az ügyfél maradéktalan megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben az ügyfélnek valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a szolgáltató elérhetőségi adatain jogosult jelezni. A szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és azt szükség szerint orvosolja. Az írásbeli panaszt a szolgáltató 30 naptári napon belül írásban megválaszolja és azt szükség szerint orvosolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Az ügyfél egyeztetése során, ha nem ért egyet a szolgáltató válaszaival, békéltető testülethez fordulhat, melyek pontos elérhetőségei a következő linken tekinthetőek meg: www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
7. Elállási, felmondási jog
Az ügyfél a megrendeléstől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, az ügyfél jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.
Ha az ügyfél elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a szolgáltató címére (cím: 2111 Szada, Szőlő utca 20., e-mail: info (kukac) magneshop (pont) hu).
Az ügyfél akkor gyakorolja határidőben elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Ha az ügyfél eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül szolgáltató visszatéríti az ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha az ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.
Ha az ügyfél kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén ügyfél köteles megtéríteni szolgáltató számára a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen szolgáltató visszatéríti az ügyfél által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja a szolgáltató által nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
8. Egyéb rendelkezések
8.1. Titoktartás
A szerződő Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy jelen szerződés teljesítése során, azzal összefüggésben tudomásukra jutott bármely információt, adatot üzleti titokként kezelnek, azt harmadik személy tudomására nem hozzák.
A szerződő Felek titoktartási kötelezettsége a jelen szerződéses jogviszony létrejötte és fennállása alatt, továbbá annak megszűnése után is - időbeli korlátozás nélkül - fennáll.
8.2. Vis maior
Egyik fél sem felel a szerződés szerinti kötelezettsége teljesítéséért azon esetekben, amikor olyan, mindkét fél érdekkörén kívül eső, előre nem látható körülmények (vis major) merülnek fel, amelyek megakadályozzák a szerződés teljesítését.
Ilyen körülmények: háborús cselekmények, lázadás, szabotázs, robbantásos merénylet, vagy más szükséghelyzet, elemi csapás, árvíz, tűzvész, villámcsapás, illetve más természeti katasztrófa, munkabeszüntetés, a honvédelmi törvény, rendőrségi törvény alapján feljogosított szervek rendelkezésére tett intézkedés.
8.3. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása
Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A tájékoztatást szolgáltató a módosított ÁSZF hatálybalépést megelőző 15 naptári nappal weboldalán (www.magneshop.hu) közzéteszi, erről a felhasználót közvetlenül is értesíti.
A felhasználó elfogadja, hogy amennyiben a módosítások érvénybe lépésének időpontjáig a szolgáltatót nem értesíti arról, hogy a módosított ÁSZF rendelkezéseit nem fogadja el, a Felek úgy tekintik, hogy felhasználó elfogadta az új ÁSZF-ben foglaltakat, mely a szolgáltatás igénybevételének folytatásához elengedhetetlen.
8.4. Vitás kérdések rendezése
A szerződő felek megállapodnak, hogy megtesznek mindent annak érdekében, hogy közvetlen tárgyalások útján rendezzenek minden olyan nézeteltérést vagy vitát, mely közöttük jelen szerződés keretében vagy a szerződéssel kapcsolatban merült fel. Minden, a szerződés megkötése után felmerülő, a szerződés teljesítését akadályozó körülményről felek kölcsönösen kötelesek egymást a körülmény tudomásukra jutását követően haladéktalanul tájékoztatni.
Az ezen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak.
Kelt: Szada, 2022.08.15.
Hatályba lépés dátuma: 2022.09.01.
Jelen ÁSZF letölthető változata a következő linkre kattintva érhető el [letöltés]
Korábbi verziók letöltése:
[2021.01.01-én hatályba lépett ÁSZF]
[2018.02.15-én hatályba lépett ÁSZF]